Snadno a rychle bez sundání celého tělesa nápravy(použitelné pro všechny platformy A4 (G-IV,Bora,Leon,Toledo).
- Cenová náročnost: podle zdroje dílů
- Časová náročnost: cca 2h
- Obtížnost montáže: 5 (1-10)
Tak mi na Boře cosi mlátilo v zadku.Dle servisu prý tlumič.Doma jsem to zvedl a bylo mi jasné,že je KO zadní silenblok, úplně vyžvýkaný.Volal jsem dvou kámošům do škoda servisu,jestli mají na to stahováky a vytahovák-jak je uvedeno v DP,ale nikdo nic,prý sundávají celou osu a dávají pod lis,což je podle mě blbost se s tím tak s**t.Objednal jsem silenblok, podle rozměrů udělal přípravek a dnes jsem se do toho pustil,doma před barákem.
Dělal jsem to sám,doba cca 2 hodiny s přípravami.Nejhorší bylo vymlátit ten starý ven.nejdříve šel vnitřek-vyřezat,vytrhnout a potom sekací špicí a sekáčem vysekat ten zbytek.V DP na to servisáci používají tzv.trhací kladivo,ale na 100% by jste s tím neuspěli.Hodinu jsem to mordoval po kouskách ven.Nalisováno to bylo za 10 minut.Při lisování se musí dávat bacha na polohu silenbloku-jak je uvedeno v DP.
Tady pár fotek-snad poznáte postup práce.
Fto návod výměny
- Autor návodu ani provozovatelé stránek nenesou žádnou odpovědnost za zveřejněný návod a realizaci podle něj.
- Za škody způsobené při montáži si nese odpovědnost ten, který montáž prováděl