Přinášíme jedny z prvních fotografií z testování verze Octavie III RS, o které se mluví již od Května. Na fotkách je vidět, že Škoda svůj model testuje na vzhledově obyčejném Combi bez RS nárazníků.
Přinášíme jedny z prvních fotografií z testování verze Octavie III RS, o které se mluví již od Května. Na fotkách je vidět, že Škoda svůj model testuje na vzhledově obyčejném Combi bez RS nárazníků. Verze Liftback však bude stoprocentně také k dispozici.
Speciální verze RS bude uvedena k oslavě 40 let modelů RS a měla by být vybavena motorem 2.0 TSI, který je nyní pod kapotou Golfu GTI a má výkon 220 koní. Ten stejný motor ve výkonové variantě 280 koní používá i Seat Leon Cupra.
Ostřejší verze „RSa“ pravděpodobně nebude vybavena pohonem všech kol, jelikož jím není vybavena ani Cupra. Důvodem bude pravděpodobně finanční stránka a také následná zvýšená hmotnost vozu. A to jsou přesně důvody, které Škoda nemá ráda. S největší pravděpodobností by ale mohla být vybavena diferenciálem s omezeným prokluzem. Zrychlení z 0 na 100 km/h by tedy mělo být okolo 6.0 – 6.5 vteřiny a maximální rychlost bude omezena na 250 km/h.
Ze zamaskovaného modelu je patrné, že karoserie sériové verze RS asi dozná menších změn. Jistotou je dvojitý výfuk, který má na fotkách 4 koncovky. Ty však budou pravděpodobně skryty za difuzorem s dvěma koncovkami, které používá standardní RSo.
Na voze jsou ráfky Audi Rotor o velikosti 18 palců s pneumatikami 225/40 R18. Starší Audi TT RS bylo možné objednat s těmito ráfky v černočervené kombinaci ve velikosti 19 palců.
280 koní, diferenciál s omezeným prokluzem, 19 palcové ráfky a agresivnější bodykit karoserie. Kdy se tento model má ukázat v plné kráse? Pravděpodobně zkraje roku 2015. Dalš otaázkou je, zda bude dostupná jen v Británii, nebo i ve zbytku Evropy. A jestli bude mít vůbec vyšší výkon, aby nekonkurovala Golfu …
Zdroje: autoevolution.com / drivingspirit.com /carpix
Napsat komentář