Škoda Auto představí na letošním mezinárodním autosalonu v Ženevě nový firemní design, studii v duchu nového designu značky a akční model Fabia Monte Carlo. Nový korporátní design podtrhuje úspěchy a nové směřování značky. Po extrémně dynamickém rozvoji v posledních 20 letech a po nejlepším prodejním výsledku v historii podniku v …
a vytříbeným citem pro detail. Nové logo, které bude na designové studii k vidění, bude od roku 2012 zdobit nové modely ŠKODA.
Nová expozice Škoda Auto na ženevském autosalonu 2011 podtrhuje nový směr značky. Logo
s ústředním motivem okřídleného šípu získalo nové barevné spektrum a působí jasnějším, preciznějším dojmem. Nejen veškerá komunikace značky Škoda, ale i její prodejci budou postupně přecházet na nový vzhled. Za tímto účelem bude podstatným způsobem modernizována architektura showroomů
a vnější uspořádání provozoven.
V roce 2011 slaví Škoda jubileum "110 let motorsportu". Při této příležitosti bude mít v Ženevě výstavní premiéru sportovní akční model Fabia Monte Carlo. Se sportovním podvozkem, dynamickým vzhledem s černými doplňky a interiérem známým z verze RS připomíná úspěchy značky Škoda
na závodních tratích a zprostředkovává radost z vítězství i zákazníkům. Skvělý start 110. jubilejní soutěžní sezony se podařil hned v prvním podniku letošního roku. Ve 100. ročníku Rallye Monte Carlo koncem ledna Freddy Loix ve voze Fabia Super 2000 získal druhé místo.
Expozici Škoda Auto o rozloze 1 918 m2 v duchu nového corporate design můžete navštívit
v hale 2 na stánku ženevského centra Palexpo.
Napsat komentář