Ovládání hlasem nebo gesty, internet na palubě či několik elektromobilů do roku 2019.
Automobily se neustále vyvíjejí. Týká se to v podstatě většina automobilek na světovém trhu. Rozhodně nechybí ani mladoboleslavská Škodovka (bazar Škoda), která plánuje v budoucnu investovat až miliardy korun do vývoje. A jakým konkrétním směrem se chce vydat? Cest je hned několik a většinou souvisí s využitím oblasti IT, která do automobilů proniká stále častěji.
Ovládejte vůz hlasem, nebo i gesty
Klasické dotykové ovládání prostřednictvím dotykových panelů je sice zajímavou vymožeností, ale na druhou stranu platí, že v dnešní době jde o běžný standard. I proto Škoda plánuje jít cestou moderních postupů. To znamená nejenom jednoduché a inovativní ovládání hlasem, ale třeba i ovládání gesty. To by mělo veškeré nastavování vozu výrazně zjednodušit a přístup ke konkrétním funkcím by měl být pro řidiče i pasažéry volně přizpůsobitelný.
S tím souvisí i snaha o to, že si bude moci mnoho řidičů přizpůsobit palubní desku přesně tak, jak potřebují. I to je ukázka toho, že cesta spojená s moderní technologií bude spojena i s individualitou.
Přečtěte si také: Vozy s autopilotem se stávají velkým hitem
Internet jako samozřejmost
Mobilní operátoři se stále snaží zlepšovat své pokrytí nejenom běžným signálem, ale i možností bezdrátového internetového připojení. A to nejenom ve velkých městech, ale i v rámci hlavních silničních tahů. I to je jeden z důvodů, proč se chce Škodovka vydat cestou, kdy by ve svých vozech nabídla i připojení k internetu. Bez toho se dnes většina lidí neobejde.
Důraz na ekologii
Elektřina. To je slovo, o kterém se v současnosti ve spojení s vývojem automobilů mluví skutečně nejvíce. I proto Škoda plánuje vytvořit a představit unikátní hybridní vůz. Tato informace byla letos potvrzena, což znamená, že jsou dané plány skutečně reálné. Znám je také přibližný termín spojený s představením. Mělo by jít o rok 2019, kdy se tento mobil oficiálně objeví nejenom na našich silnicích.
Přečtěte si také: Jaké je nejúspěšnější auto Škodovky?
komerční prezentace
Napsat komentář