Základní zabezpečení pro vaše vozidlo
Tak jsem si do své O2 RS sám namontoval výše uvedený zámek řadící páky. Je to údajně dle mých info od firmy, která kdysi začínala dělat defendlock, kvalita vypadá docela slušně a účel to splní stejný jakoi construct. Nevím jakou cenu construkctu kdo ve škodovce nebo jinde seženete, ale mi se zrovna 6000-7000 kč za zámek řazení nechtělo dávat, koupil jsem na www.levnealarmy.cz tento zámek a vyšlo mě to na necelých 2700,- Kč a asi 2 hodiny pohodové práce. Takže teď už jen návod s pár fotkama z instalace.
Nejdříve je potřeba rozdělat středový tunel, já ho demontoval celý. Postup si každý najde v dílenské příručce, až tak moc se mi fotit nechtělo.
Demontovat 3 šrouby, 2 v přední části řadící páky, jeden v zadní části.
Nasadit satlock, řádně usadit a jemně dotáhnout 3 přiložené šrouby. Opravdu velmi opatrně, jsou to samostrhávací šrouby a pokud to někdo špatně usadíte, strhnete šroub, bude pak problém s demontáží.
Vyzkoušet perfektní funknčnost zamykání, zda vše sedí jak má, zda jdou při odemknutém zámku řadit pohodlně všechby rychlosti a taky zda zámek je funkční při zamknuté zpátečce.
Pokud je vše OK, tak řádně dotáhnout šrouby až se ulomí hlavičky matek.
Demontovat krytku zámku řazení přiloženým imbusem.
Nasadit na zámek řazení přiložený přípravek na proražení díry v kůži manžety.
Nasadit rámeček řadící páky s manžetou, pomocí přiložené plastové pomůcky a kladiva proradit otvor v manžetě řadící páky.
Opět sundat rámeček kolem řadící páky s manžetou, sejmout pomůcku na proražení manžety ze zámku.
Nasadit zpět rámeček s manžetou a proražený otvor v manžetě navlíknout na zámek řazení.
Zpět nainstalovat krytku zámku řazení a hotovo.
Teda pak ještě drobnost, dát dokupy zpět středový panel. Nevím možná se to dá nainstalovat i bez rozdělání celého panelu, ale já jsem měl ještě další důvody pro jeho demontáž, takže mi to nevadilo.
Tak jestli vás to někoho inspirovalo a bude se vám můj návod hodit, budu jen a jen rád.
Rosťa
Napsat komentář