Už nějakou dobu mě trápilo, že tlačítka na ovládání MaxiDotu nefungují, jak by měla. Fungovala na náhodném výběru.
Už nějakou dobu mě trápilo, že tlačítka na ovládání MaxiDotu nefungují, jak by měla.
Volanty na Octavii – Srovnání zde ⇒
Musel jsem tlačit jako kůň, aby se něco stalo, případně maxidot reagoval chaoticky v náhodném pořadí. Šipka nahoru znamenala potvrzovací tlačítko, šipka dolů byla šipkou nahoru.
Nějakou chvíli jsem se chystal k výměně páčky za novou.
Originál cca 2000 kč, Čína 500 kč, pak jsem si ale všiml, že páčku lze jednoduše rozebrat zezadu od palubky.
Následovalo překvapení – na vině vůbec nebyly mikrospínače. Ty jsou ve velmi solidním provedení, dobře umístěné. Problém byl v ledabyle vyřešeném připojení přívodního káblíku.
Soudruzi z koncernu použili jednoduchý konektor, který se nasouvá přímo na plošný spoj se spínači. Pokovení povrchu nestačilo a po čase začal kontakt haprovat.
Napružení kontaktů konektoru a troška technického lihu udělaly zázrak. Páčka funguje jak má. Dokonce ani v diagnostice už se neobjevuje hláška o vadné páčce stěračů.
Další překvapení bylo že nejsem zdaleka jediný, koho páčka zlobila. Kolega z práce měl ve své O2 naprosto stejný sporadický problém.
Stejná páčka se dodává i do VW Golf a jiných vozů z koncernu, takže tato jednoduchá sborka, rozborka může ušetřit drobné a nervy nejen nám co máme Octavii 2
Zdroje a autor
- Autor: lukony
- diskuse o opravě páčky pod volantem zde
- vlastní opravy provádíte na svou vlastní zodpovědnost
Napsat komentář