Spolu s novým logem a novou identitou značky přicházejí změny i do dealerské sítě Škoda Auto. Škoda Auto představila pod heslem „The New Power of ŠKODA“ nový korporátní design. Na letošním ženevském autosalonu ŠKODA poprvé prezentuje nejdůležitější prvky svého nového firemního designu. Nový corporate design firmy se vyznačuje svěžestí a přesností. Ve smyslu …
Podívejte se na oficiální video vizualizace nových prodejních míst Škoda Auto:
„Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. ŠKODA je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. ŠKODA jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu”, podtrhl
Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. „ŠKODA se postupně mění
a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna.”
(Klikněte na obrázek pro zvětšení)
Zdroj text a foto: www.skoda-auto.cz
Napsat komentář