Server novinky.cz přinesl zajímavou informaci o faceliftu škodováckého loga. Je to pravda nebo jen čistý výmysl novinářů?
Jak uvedl list Škodovácký odborář, nové logo již viděl i šéf koncernu Volkswagen Martin Winterkorn, jenž se v Mladé Boleslavi účastnil zasedání dozorčí rady automobilky.
„Například jsme mu ukázali nový znak firmy Škoda, který budeme mít a on na něm okamžitě dolaďoval některé věci z pohledu odborníka,“ sdělil listu předseda podnikové rady škodováckých odborů Jaroslav Povšík.
Nové logo nicméně škodovácký list nezveřejnil. Podle kuloárních informací by mělo zůstat zelené, aby i nadále vyjadřovalo kladný vztah firmy k ekologii. Bude ale modernější a na škodováckých vozech by mělo zaujímat důstojnější místo.
"Nebudeme naprosto nic komentovat," sdělil na dotaz Novinek ohledně podrobností k novému logu mluvčí Škoda Auto Rudolf Dreithaler.
Škoda Auto by ráda v následujících deseti letech zdvojnásobila prodeje svých modelů, z toho důvodu chystá i nové řady automobilů.
Co okřídlený šíp Škody znamená?
Šíp je symbolem rychlosti a cílené aktivity. Křídla pak pokroku, volnosti, šíře nabídky a odbyt výrobků nejen ve světě. Otvor v křídle značí stylizované oko, což má ukazovat na přesnost výroby a vnímavost k okolí. Vavříny symbolizují sílu, chytrost, vítězství a poukazují na stoleté zkušenosti firmy. Zelená barva dodává Škodě větší svébytnost, protože konkurence zelenou příliš nepoužívá. Kromě svěžího výrazu zelená barva signalizuje pozornost k novým výzvám, jako je ochrana životního prostředí, recyklace použitých materiálů a ekologická produkce. Kruh samozřejmě znamená jednotu, svět, harmonii. Základ loga vznikl na začátku dvacátých let dvacátého století ve dvou hodně si podobných verzích.
Část textu : novinky.cz, pit
Napsat komentář