Stříbrný šíp na černém podkladu, střídá klasický zelený. Zdroj fotky : Lidovky.cz Pět tisíc dealerů z celého světa včera spatřilo nové logo, které bude zdobit škodovky. Nápis Škoda Auto z něj zmizí a zelený šíp nahradí stříbrný, který bude navíc na černém a nikoliv bílém podkladu.
Logo spatřili VIP hosté z řad prodejců z celého světa, pro které automobilka nachystala honosný večírek v O2 areně (čtěte Na obří konferenci pro dealery Škodovky zpívala i Anastacia).
Oficiálně ještě logo není možné vidět a o jeho podobě se na veřejnosti jen mluví. Návrh loga jako první přinesl server Lidovky.cz, který podobu nové pečeti automobilky zrekonstruoval ze svědectví návštěvníků čtvrteční konference.
Logo se bude barevně lišit na automobilech a pro reklamní využití. Pečeť na autech bude zobrazovat tradiční šíp v kruhu. Nicméně nebude zelený, ale stříbrný (chromovaný) s černým pozadím. Na showroomech, prospektech a firemních papírech ale bude škodovka ukazovat zelený šíp na černém pozadí. Nové logo má být celkově jednodušší a zmizí z něj nápis Škoda Auto.
"Nové logo je skutečně dynamické a v chromovaném provedení elegantní. Oproti dosavadnímu je o třídu výš," řekl LN jeden z dealerů.
Podle dealerů, s kterými mluvila MF DNES, z loga definitivně vypadlo slovní spojení Škoda Auto. "Logo působí jednodušeji než dosud, ale současně velmi elegantně a dynamicky," uvedl jeden z prodejců. Nenaplnily se tak původní vize o logu, které z automobilky utekly dříve.
Automobilka si všechny účastníky konference pojistila podpisem smlouvy o mlčenlivosti s mnohamilionovou pokutou za její porušení.
Dealeři se dnes dozvídají, jak budou vypadat jejich autosalony za pár měsíců. Škoda postavila v prázdné skladové hale nedaleko letiště vzorový showroom, který ukazuje, jakým směrem se prodejní místa se škodovkami budou ubírat.
Zdroj: iDnes.cz
Napsat komentář