Design trofeje pro Tour de France pracuje s dekorem, který designéři ŠKODA navrhli pro koncept VisionC a byly vyrobeny skláři z Lasvitu v českém Novém Boru.
Podobně jako u VisionC se u designu trofeje střídají lehké oblouky, ostré hrany a trojrozměrné kontury. Poháry jsou ručně foukané a broušené.
(kliknutím na fotografie, zobrazíte jejich plnou velikost)
Poháry byly vyrobeny skláři z Lasvitu v českém Novém Boru.
Poháry navrhl Peter Olah a jeho tým pod vedením šéfdesignéra ŠKODA Jozefa Kabaně.
Technika výroby je natolik náročná, že se při sebemenší chybě se musí trofej vyrobit znovu.
Design trofeje pro Tour de France pracuje s dekorem, který designéři ŠKODA navrhli pro koncept VisionC.
Trofej je vyrobena z jediného kusu skla, váží 4 kg a měří 60 cm. 4 poháry putují ke 4 vítězům Tour de France – k celkovému vítězi, vítězi do 25 let, k nejlepšímu sprinterovi a k nejlepšímu vrchaři.
Zdroj : Facebook Škoda Česká republika
Napsat komentář