OctaviaClub.cz
  • Úvod
  • Historie
  • Členství
  • Návody
    • Dílenská příručka
    • Schéma pojistek
  • Fórum
    • Octavia I
    • Octavia II
    • Octavia III
    • Octavia IV.
    • Technická témata
    • Dopravní info
      • Planespotting
      • Přímý přenos Letiště Praha
      • Flightradar24.com
OC.cz » Články » Modelový rok 2011 – technické novinky

Modelový rok 2011 – technické novinky

Zákazníci v ČR se mohou v rámci modelové péče roku 2011 těšit na řadu technických inovací. Od 22. týdne dochází k rozšíření motorové palety modelů Yeti a Superb. Nové agregáty přináší moderní technologii common rail, která nahrazuje starší systém vstřikování čerpadlo-tryska (PD). Beze změny nezůstanou ani benzinové …

Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za Technický vývoj:
"Všechny nové motory vyvíjíme v souladu s trendem downsizingu, tedy maximalizace efektivity
při snižování objemu motoru. Nové technologie, jako například optimalizované přímé vstřikování Common rail, umožňují nadále snižovat emise i spotřebu vozu. Dokážeme tak nabídnout výkonné
a přitom úsporné agregáty, ohleduplné k životnímu prostředí".

Modelová řada Octavia nabídne nový motor s technologií Common rail 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradí agregát 2,0 TDI PD o stejném výkonu. Nová pohonná jednotka bude k dispozici
ve verzi pro manuální a automatickou převodovku s pohonem předních kol a dále pro manuální převodovku s pohonem všech kol (později také s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol). Řada Octavia nabídne také nová 16" kola Proxima z lehké slitiny a pro model Octavia Scout
17" kola Proteus
v odlišném barevném provedení.

Nabídka motorizací modelu Yeti je bohatší o moderní zážehový agregát 1,4 TSI/90 kW v kombinaci
s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Druhou novinkou je kombinace osvědčeného vznětového motoru 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4×4 s šestistupňovou automatickou převodovkou typu DSG.
 
Vlajková loď automobilky, model Superb a Superb Combi, dostane pod kapotu benzinový agregát
2,0 TSI
o výkonu 147 kW se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG. Od března 2010
je v nabídce také naftový motor 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradil starší 2,0 TDI PD 103 kW.

Všechny změny v rámci modelové péče 2011 vstupují v platnost od 22. týdne roku 2010.

 

 Zdroj: Škoda Auto a.s.

Led 14, 2023Tony

OC.cz » Články » Modelový rok 2011 – technické novinky

14/01/2023
Mohlo by se Vám také líbit
 
Nové bezpečnostní vesty na shopu OctaviaClubu
 
Škoda Octavia 4×4 se vrací do nabídky

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Komunita všech majitelů vozů Škoda Octavia. Již od roku 2003 přinášíme informace pro majitele a fanoušky Octavií na adrese OctaviaClub.cz

  • Škoda Octavia I
  • Škoda Octavia II
  • Škoda Octavia III
  • Škoda Octavia IV
  1. Radek: Elektronická servisní knížka Škoda – erWin
  2. Zdeněk Šik: Lékařské prohlídky řidičů seniorů
  3. Mroslav Kučera: Placené & Neplacené úseky silnic a dálnic: Mapa ČR
  • Aktualizace map
  • Čištění klimatizace
  • Vynulování údržby
  • Čištění EGR ventilu
  • Kontrolky v autě
  • Kupní smlouva na auto
  • Kupní smlouva na motocykl
  • Rozměr pneumatik
2003 – 2024 © OctaviaClub.cz • Komunita milovníků vozů Škoda Octavia / Návody, fórum, recenze