Zákazníci v ČR se mohou v rámci modelové péče roku 2011 těšit na řadu technických inovací. Od 22. týdne dochází k rozšíření motorové palety modelů Yeti a Superb. Nové agregáty přináší moderní technologii common rail, která nahrazuje starší systém vstřikování čerpadlo-tryska (PD). Beze změny nezůstanou ani benzinové …
Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za Technický vývoj:
"Všechny nové motory vyvíjíme v souladu s trendem downsizingu, tedy maximalizace efektivity
při snižování objemu motoru. Nové technologie, jako například optimalizované přímé vstřikování Common rail, umožňují nadále snižovat emise i spotřebu vozu. Dokážeme tak nabídnout výkonné
a přitom úsporné agregáty, ohleduplné k životnímu prostředí".
Modelová řada Octavia nabídne nový motor s technologií Common rail 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradí agregát 2,0 TDI PD o stejném výkonu. Nová pohonná jednotka bude k dispozici
ve verzi pro manuální a automatickou převodovku s pohonem předních kol a dále pro manuální převodovku s pohonem všech kol (později také s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol). Řada Octavia nabídne také nová 16" kola Proxima z lehké slitiny a pro model Octavia Scout
17" kola Proteus v odlišném barevném provedení.
Nabídka motorizací modelu Yeti je bohatší o moderní zážehový agregát 1,4 TSI/90 kW v kombinaci
s šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Druhou novinkou je kombinace osvědčeného vznětového motoru 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4×4 s šestistupňovou automatickou převodovkou typu DSG.
Vlajková loď automobilky, model Superb a Superb Combi, dostane pod kapotu benzinový agregát
2,0 TSI o výkonu 147 kW se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG. Od března 2010
je v nabídce také naftový motor 2,0 TDI CR DPF/103 kW, který nahradil starší 2,0 TDI PD 103 kW.
Všechny změny v rámci modelové péče 2011 vstupují v platnost od 22. týdne roku 2010.
Napsat komentář