Zvýšená spotřebe oleje u Octavie 1 způsobila zkoumání příčiny.
Dnes jsem zkoumal regulaci na víku ventilů neb jsem kapku pojal podezření, jestli mi přes to nemůže utíkat olej do sání a způsobovat zvýšenou spotřebu oleje.
Mé podezření sílilo, když jsem na spoji a pod spojem u hadice, která jde do filtru, našel na hraně víka ventilů olej.
Takže jsem tu krátkou hadici vycvakl z hadice, která jde od filtru a stáhnul jí z regulátoru. Poté jsem regulátor vytáhnul z těsnící gumy a jal se ho ohledávat.
V hadici bylo oleje docela dost proto jsem provedl vystříkání čističem brzd.
Dále jsem zkoumal výstupy z regulátoru. Výsledek: oba plné oleje.
Jelikož to vypadalo nějak nerozebíratelně, tak jsem to řádně vystříkal čističem brzd a musím říci, že z toho vytekl řádný bordel. Pořád jsem však nebyl spokojen.
Vzal jsem šroubovák a vyloupl vrchní víko, pod kterým je membrána, ale zde bylo sucho a membrána bez poškození.
Poté jsem vyloupl i membránu a pod ní na mě vyskočila pružina.
Vše jsem ještě jednou řádně omyl čističem brzd a vše složil. Zde pozor, vrchní víko se musí zalepit zpět. Já jej, než zaschne lepidlo, ještě pro jistotu stáhnul umělohmotnou páskou.
Nyní je třeba vyzkoušet, jestli to chodí jak má – na výstupu z regulátoru, kam jde podtlak z hadice od filtrboxu, jsem nasál pusou a přitom prstem ucpal přívod od motoru.
Po nasátí povolíte prst a pusou přisajete a musíte cítit, že už to nejde.
To je známka toho, že membrána vstup od motoru neprodyšně uzavře a ventil tedy chodí a měl by být v pořádku.
Poté, co jsme ventil odzkoušeli, jej nacvakneme zpět do průchodky ve víku ventilů a namontujeme propojovací hadičku.
Pak stačí už jen namontovat plastový dekl na motor a jezdit a jezdit a uvidíme, zda to se spotřebou oleje bude lepší nebo ne.
Pokud by s tímto měl někdo zkušenost tak jí prosím napište do diskuze v odkazu níže. Díky
Autor : pavel71
VLASTNÍ OPRAVY VOZŮ PODLE NÁVODŮ NA STRÁNCE OCTAVIACLUB.CZ PROVÁDÍTE NA SVOU ZODPOVĚDNOST.
DISKUZE PO PŘIHLÁŠENÍ ZDE >>>>>
Napsat komentář