V roce 2003 uvedla Škoda na trh speciální edici Inferno, která měla poskytnout silný naftový motor spolu se sportovnějším vzhledem.
V roce 2003 uvedla Škoda na trh speciální edici Inferno, která měla poskytnout silný naftový motor spolu se sportovnějším vzhledem. Motor TDI PD 96 kW s manuální 6stupňovou převodovkou uvedla do Octávie jen o pár měsíců dříve. Motor je samozřejmě stejný, jako ten v jedničkové Fabii RS.
Základní výbava modelu Inferno vycházela z výbavy Ambiente a navíc dostala :
– spojlery předního a zadního nárazníku z originálního příslušenství
– lemy blatníků z originálního příslušenství
– chromovanou koncovku výfuku z RSa
– černé polepy B sloupků
– Climatronic
– autorádio Symphony s CD přehrávačem, CD měničem a 4 reproduktory vzadu navíc
– xenonové světlomety s ostřikovači
– vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla
– loketní opěrku
– ABS + ASR + MSR + MBA + ESP
– 16 palcové disky
Zda byl spojler víka zavazadlového prostoru také v rrámci výbavy jsme nedohledali, ale předpokládáme, že ano.
Cena verze Inferno byla o cca 200 tisíc vyšší než Ambiente a byla uváděna v „ďábelské“ ceně: 666 666 Kč